Skip to the content

Veelgestelde vragen

Aanmelden en overstappen

Lees hier alles wat je wilt weten over aanmelden bij en overstappen naar Powerpeers, de verschillende energiecontracten die we bij Powerpeers hanteren en over klant worden bij Powerpeers in het algemeen.

Wanneer je overstapt van een andere leverancier naar Powerpeers, dan wordt je overstap geregeld via de overstapservice. Je hoeft je huidige contract niet zelf op te zeggen, dat doen wij. Dit gebeurt 1 werkdag voordat je contract bij Powerpeers in gaat. Het kan daarom zijn dat je van je vorige leverancier bijvoorbeeld nog een verleningsaanbod ontvangt. Hier hoef je niet op in te gaan, je contract wordt automatisch opgezegd. Ook geven wij als je nieuwe leverancier je meterstanden door aan je vorige leverancier. Hiermee maken zij dan een eindafrekening.

Heb je toch nog een vraag?

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur.

Stel een vraag

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord. Mail je vraag naar service@powerpeers.nl

Social

Stel je vraag via Facebook of Twitter

Bellen

Persoonlijk contact met een medewerker

(020) 22 02 300
Power to the people
  • Groene stroom uit Nederland
  • Geen gedoe, wij regelen je overstap
  • Inzicht in je verbruik via onze app

Om onze website persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, gebruiken wij cookies. 

Ja, Prima Nee, liever niet
Sluit

Tot €390,- korting

Top dat je wilt overstappen!

Laten we geen energie verspillen en beginnen met het ophalen van je adres.

celebrating guy