Skip to the content
Home

Klantbeoordelingen

Onze klanten geven ons een: 7,4

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van. Fijn dat je de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en je ervaringen te delen. En eh.. als je juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Schrijf een review
7,4

Bekijk reviews van onze Powerpeers

8
Opwekker Anonieme tevreden klant

2019-03-04

9
Opwekker Barry Atsma

2019-02-18

"Ik zou aan iedereen willen zeggen; probeer het en zegt het voort!"

8
Opwekker

2019-01-25

"Ben helemaal tevreden"

8
Opwekker Robin

2019-01-23

"Hallo Powerpeers, ik heb zonnepanelen en slimme meter met teruggave stroom aan het net. Op het dashboard is het wel te zien wat mijn afnemers aan stroom afnemen maar niet hoeveel mijn zonnepanelen totaal aan het net terug geven per periode (wat veel hoger moet zijn)."

Antwoord van Pieter
Powerpeers

"Hartelijk dank voor je toelichting. We zijn nu bezig om ook inzicht in opgewekte energie inzichtelijk te maken. Hierover ontvang je spoedig meer informatie."

7
Opwekker

2019-01-22

"Het grafisch aangeven van het verbruik zou overzichtelijker kunnen."

Antwoord van Pieter
Powerpeers

"Dankjewel voor je terugkoppeling. We organiseren gebruikerstesten (usability) om onze app en dashboard te verbeteren. GeÏnteresseerd? Meld je aan voor ons klantpanel via service@powerpeers.com. We zijn erg benieuwd naar je suggesties"

9
Opwekker

2019-01-13

"Meedenken met klant"

0
Opwekker Mr. Ontevreden

2019-01-12

"Na meerdere verzoeken nog steeds geen overzichten ontvangen van door mij teruggeleverde energie. Ook nog steeds geen jaarrekening ontvangen en uitbetaling overstapbonus. Gaat om behoorlijk veel geld, zeer slechte service!"

Antwoord van Pieter
Powerpeers

"Nogmaals onze excuses. Zoals we reeds bespraken op 4 februari 2019 is er fout ontstaan in je jaarrekening. Gelukkig hebben we deze kunnen herstellen. Bedankt voor je geduld en dat je Powerpeer bent gebleven!"

8
Opwekker

2019-01-10

"Graag een hulpmiddel om realtime inzage te krijgen in mijn energie gebruik"

Antwoord van Pieter
Powerpeers

"Bedankt voor je beoordeling en feedback. Als energieleverancier proberen we je een zo up-to-date mogelijk inzicht te geven in je verbruik via het energiedashboard en de Powerpeers app. Het is voor energieleveranciers echter niet mogelijk om je real-time inzicht te bieden. Dat komt doordat het tijd kost om de data via je slimme meter te ontvangen en te verwerken. Wil je echt real-time inzicht in je energieverbruik, dan kan dat alleen door zelf een koppeling te maken via de p1-poort van je slimme meter."

4
Opwekker Melle

2019-01-08

"ik zie niet de maandelijkse overzicht van mijn verbruik en levering."

Antwoord van Pieter
Powerpeers

"Vervelend te horen. Je maandelijkse verbruiks- en kostenoverzicht staat klaar in je energiedashboard via https://www.powerpeers.nl/dashboard/kostenoverzicht"

8
Afnemer uit Assen

2019-01-06

"8"

Power to the people
  • Groene stroom uit Nederland
  • Geen gedoe, wij regelen je overstap
  • Inzicht in je verbruik via onze app

Om onze website persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, gebruiken wij cookies. 

Ja, Prima Nee, liever niet
Sluit

Tot €390,- korting

Top dat je wilt overstappen!

Laten we geen energie verspillen en beginnen met het ophalen van je adres.

celebrating guy